Mooie verhalen vanuit de e-commerce wereld

Shopware 6.7 - meer slimme AI, nieuwe B2B oplossingen en een geintegreerde Shopware Community platform
Ontdek alle nieuwe functies van Shopware 6.7 en de roadmap voor het komende jaar op het gebied van nieuwe ontwikkelingen binnen het beste e-commerce platform.
Lees meer
European Accessibility Act(EAA) 2025: Wat betekent het voor jouw website?
Vanaf juni 2025 is het zover: de European Accessibility Act (EAA) treedt in werking.
Lees meer
Social Commerce in combinatie met Shopware
Social media is tegenwoordig een zeer belangrijk onderdeel van de online ervaring van consumenten.
Lees meer
Hoe marktplaats integratie jouw e-commerce platform naar een hoger niveau tilt
Voordat we je vertellen waarom marktplaats integratie je begint met marktplaats integratie, is het goed om te weten wat het precies inhoudt.
Lees meer
Wat is een abandoned cart en hoe kan je hiermee de conversie verhogen?
Wat kun je doen wanneer een bezoeker het winkelwagentje verlaat? En hoe optimaliseer je je conversie op de verkooppagina?
Lees meer
Wireframes: bepaal de ideale structuur voor jouw website
Maar voordat wij aan de slag gaan met het bouwen van een nieuwe website, is het belangrijk om eerst de structuur van de website te bepalen. Hiervoor maken wij wireframes.
Lees meer


Online inspelen op de feestdagen!
. Lees in dit blog meer over hoe je hier op kunt inspelen met je website en/of online marketing.
Lees meer
Handige richtlijnen voor succesvolle teksten te schrijven!
Teksten schrijven voor je website blijkt vaak een stuk moeilijker te zijn dan gedacht en de vraag die je overal tegenkomt is ‘Waar moet ik beginnen?’.
Lees meer
7 tips voor een effectieve website
Elke website heeft een doel, of dit nou verkopen of inlichten is, de website moet duidelijk en effectief zijn.
Lees meer
Met Google Analytics weet jij alles over de bezoekers van je website
Google Analytics: de informatie die je hieruit over je bezoekers kan krijgen is bijna eindeloos. Hierdoor kun je onwijs veel gegevens meetbaar maken en dus ook evalueren hoe bijvoorbeeld reclamecampagnes verlopen.
Lees meer